Friday, November 15, 2013

13.11.13

:)
Very sweet moment!
Grab n place on the top of my heart!

13 November 2013
 Wonderful Day!
Soft spoken..
u was make me "blurmm" my head in the water..
I felt so happy... I lurve u bro even u'll never love me back!
Terima Kasih Ya Allah..
 But I never forget that day..
Where you was enjoyed and expressed out of a greatest smile..
Subhanallah..u mean everything to me

Awak tau saya gabrah bila face to face dgn awak..
Apatah lagi bercakap dengan awak..
Saja je awak gelakkan saya ye..
Yg aq ni pun tak tau la...
Kenapa gabrah sgt..

Saya "sign" pun awak harus tengok ke?
Menggeletar tau..
Belom ditambah lagi dengan suara makcik2 yg saje nak buat saya pitam dkt situ
Hehe..
Pinjam pen, pulang pen, haihh....

Sampai la semalam saya mimpikan awak lagi..
Awak memang suka interframe dalam mimpi saya ek?
Tak malu ker?
Hhehehe..

Kadang2 saya bersyukur dikurniakan perasaan sayang ni pada awak..
Tapi kadang2 saya rasa bersalah..
Ntahh...
Saya takut...
Banyak yang saya Takut
Tapi yang penting
Saya takut..
Ntah....

Hari ni kita berselisih dekat tengah jalan lagi..
Saya tak pasti awak prasan saya ke tak
Tapi saya prasan awak..
Saya sentiasa berharap hari2 dapat jumpa awak
Selagi Boleh...
Selagi Boleh.. Kot La..

Jangan Sentuh-sentuh.. Bukan Muhrim..Belum Halal Lagi.. mihmihmihmih

No comments:

Post a Comment